AVG Internet Security 7.5.448

:: AVG Internet Security 7.5.448 بسته امنیتی قدرتمند AVG ! ::

ضد ویروس قدرتمند و مطرح AVG محصول شرکت Grisof یکی از ضد ویروس های قدیمی و مطرح رایانه ایست که با 12 سال سابقه فعالیت مثبت در سیستم عامل های مختلف همواره نامش در میان لیست برترین ضد ویروس های دنیا مطرح بوده است .  مصرف کم حافظه اصلی، سرعت بسیار خوب جستجو و اسکن سیستم، قابلیت آپدیت سریع و روزانه همه و توانایی شناسایی بعد وسیعی از ویروس ها، کرم ها، مخرب ها و خطرات و آلودگی اینترنتی و غیر اینترنتی از ویژگی های خوب این نرم افزار است .
بسته امنیتی
AVG و شرکت Grisoft نیز چند سالیست که در کنار ضد ویروس قدرتمند خود، بسته امنیتی شرکت خود را که متشکل از ضد ویروس قدرتمند این شرکت، دیوار آتش و ضد جاسوس و مخرب این شرکت است . در ادامه به معرفی اجمالی قابلیت های این بسته امنیتی قدرتمند پردازیم .
- قدرت بالا در شناسایی انواع ویروس ها  : این نرم افزار در طول سالیان جوایز مختلفی را از سوی منتقدان برای قدرت بالای خود در زمینه شناسایی و نابودی ویروس ها از آن خود کرده است .
- قدرت بسیار بالا در شناسایی انواع جاسوس ها و مخرب ها : این نرم افزار با بهره گیری از آخرین فن آوری ها روز و لیست آخرین جاسوس ها و نرم افزارهای مضر توانسته دیتابیسی قدرتمند علیه انواع
Spyware ها، Adware ها، Trojan ها، DDL های مخرب و KeyLogger ها تهیه کند.

- محافظت در برابر تمامی فعالیت های اجرایی : نرم افزار تمامی فایلها را زیر نظر می گیرد تا از اجرای کوچکترین فایل آلوده جلوگیری کرده و مانع انتشار آن شود .

- دیوار آتش قدرتمند نرم افزار : علاوه بر ممناعت از حملات اینترنتی و تامین امنیت خارجی سیستم، مانع دسترسی هر نرم افزاری بدون اجازه شما به اینترنت می شود.
- مبارزه با اسپم ها و کلاهبرداری های اینترنتی که از طریق ایمیل شایع شده است .

- قابلیت برنامه ریزی دقیق برای محافظت و اسکن سیستم .

- تامین امنیت پیام رسان های اینترنتی مانند Yahoo, MSN , ICQ و ... برای جلوگیری از نفوذ آلودگی و ویروس از این طریق

- ویژگی آپدیت خودکار و بسیار قدرتمند که سیستم شما را روزانه با آخرین اطلاعات مورد نیاز برای مبارزه با ویروس های کشف شده به روز می کند.

- سازگاری کامل با ویندو ویستا

نسخه کامل این نرم افزار همراه با سریال های معتبر با حجم حدود 37 مگابایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد