Advanced Task Manager 4.0

:: معرفی Advanced Task Manager 4.0 ابزاری قدرتمند برای مدیریت بر روی تمامی پروسه های در حال اجرا در سیستم ! ::

محیط Task Manager به عنوان بخشی از سیستم عامل برای مدیریت فایلهای اجرایی سیستم از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که نیاز هر کاربریست برای کنترل هرچه بهتر بر روی سیستم خود از تمامی فایلهایی که در هر لحظه در حال اجرا هستند با خبر باشد . در نسخه های سری 9X و ME از سیستم عامل ویندوز مایکروسافت بخش Task Manager که با فشردن کلید های ترکیبی Alt+Ctrl+Del اجرا می شد متشکل از بخشی ساده که عمدتا برنامه های بزرگ و آشکار محیط ویندوز یا Systray را شامل می شد و یا پنجره های اجرایی را در بر می گرفت که از لحاظ مدیریت کامل بر روی تمامی فایلهای اجرایی ضعف بزرگی به شمار می آمد . پس از با به روی کار آمد ویندوز های سری NT و سپس XP و سرآخر Vista بخش Task Manager به پیشرفت قابل قبولی رسید و توانست مدیریت کاملی را بر روی اکثر فایلهای اجرایی بخش های مختلف سیستم عامل به کاربر بدهد .با این وجود باز هم پروسه های بسیاری تحت عنوان Hidden Processes در سیستم در حال اجرا هستند که کاربر از وجودشان آگاهی نخواهد داشت. یکی از عمده ترین انشعابات این پروسه های مخفی برنامه های جاسوسی و ویروس های رایانه ای هستند که خود را از دید Task Manager ویندوز پنهان نگاه می دارند .

Advanced Task Manager نام نرم افزار مفیدی از سری محصولات شرکت Innovative Solutions است که پیشتر با نسخه های مختلف نرم افزار Advanced Uninstaller Pro این شرکت آشنا شده ایم .

Advanced Task Manager نرم افزاری کمکی و بسیار قدرتمند برای باخبر شدن از تمامی فایلهای در حال اجرای سیستم چه مخفی و چه اشکار است که توسط ابزارهای مختلف این نرم افزار می توانید مدیریت لازم را بر روی این پروسه های گوناگون داشته باشید . به علاوه شما را از تمامی جزئیات و اطلاعات مورد نیاز مربتط با آن فایلهای اجرای و پروسه های درحال اجرا مطلع می سازد و حتی می تواند میزان خطر امنیتی پروسه های مخفی در حال اجرا را نیز برایتان تخمین بزند !

این پروسه ها و فایلهای اجرایی مخرب و خطرناک مخفی می توانند شامل انواع virus, spyware, malware, trojan و ... باشند که با چند کلیک ساده مانع از اجرای آنها برای همیشه در سیستمتان خواهید شد .

دیگر بخش مفید جانبی دیگر این نرم افزار بخش Startup Manager آن است که به خوبی شما را از تمامی شروع مجدد های سیستم آگاه می سازد و با حذف مخرب ها از بخش Startup دیگر آنها هرگز اجرا نخواهند شد .

آخرین نسخه از نرم افزار قدرتمند Advanced Task Manager نسخه 4.0 ان است که با ویندوز ویستا سازگاری کامل دارد .

Advanced Task Manager را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 4.0 را با حجم حدود 2.5 مگابایت

 کرک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد