Outpost Security Pro 2007

:: Outpost Security Pro 2007 دیوار آتش و بسته امنیتی قدرتمند شرکت Agnitum ! ::

شرکت نرم افزار Agnitum یکی از سصازندگان قدیمی و مطرح نرم افزارهاتی امنیتی برای سیستم عامل ویندوز است که سالهاست همگان با فایروال و دیوار آتش مطرح و بسیار قدرتمند آن با نام Outpost Firewall Pro آشنایی کامل دارند .

به تازگی شرکت Agnitum محصول امنیتی جدید و بسیار قدرتمندی تحت عنوان Outpost Security Suite Pr o که متشکل از آخرین ویرایش نرم افزار امنیتی و دیوار آتش مطرح خود یعنی Outpost Firewall Pro همراه با ابزارهای قدرتمند ضد جاسوس و نرم افزار مخرب و هعمچنین ضد اسپم است که به خوبی امنیت اینترنتی شما را تامین می نماید.

فواید استفاده از بسته نرم افزاری امنیتی Outpost Security Suite Pro 2007 :

گشت و گذاری امن در دنیای مجازی وب - دیوار آتش قدرتمند نرم افزار تمامی فعالیت های اینترنتی شما را زیر ذره بین می گیرد  تمامی اتصال های داخلی و خارجی مرتبط با سیستمتان را به طور کامل کنترل می کند تا هیچ حفره امنیتی با ریسک بالایی را تنها باقی نگذارد !

تکنولوژی انحصاری محافظت از تمامی خطرات اینترنتی - محافظت از سیستم در برابر حملات نرم افارهای مخرب و این نسل از ویروس های شایع روز که شامل adware ها، trojan ها و malware ها هستند. Outpost Security Suite Pro تخصص بسیار بالایی در زمینه مقابله با این ویروس ها دارد و امنیت سیستم شما را از این لحاظ تامین می نماید .

سیستم محافظتی زنده و همیشگی نرم افزار - نرم افزار به صورت 24 ساعته در حال مراقبت از سیستم شماست و در صورت مشاهده کوچکترین خطر مشکوکی اقدام به نابودی آن رفع آن می کند .

ضد اسپم شخصی و قدرتمند نرم افزار - جلوگیری از ورود ایمیل های ناخواسته به صندوق الکترونیک شما که یکی از دلایل شایع انتقال ویروس در سالهای اخیر است .

سادگی بسیار محیط نرم افزار  - سادگی ، زیبایی و اشنا بودن ظاهر نرم افزار برای کاربران و انجام خودکار بسیاری از امور از دیگر قابلیت های خوب این محصول است .

شاید در این لحظه در ذهن کاربران پیشین نرم افزار Outpost Firewall این سوال مطرح شود که این دو نرم افزار چه تفاوتی با هم دارند ؟

- Outpost Security Suite دارای بخش قدرتمند Advanced host protection برای مافظت هرچه قدرتمندتر و کامل تر در برابر انواع خطرات ویروسی و ناشناخته است در صورتی که نرم افزار Outpost Firewall این ویژگی را نداشته است .

- Outpost Security Suite دارای بخش قدرتمند Antivirus with SmartScan technology یا ضد ویروس با فن آوری شناسایی هوشمندانه است در صورتی که نرم افزار Outpost Firewall این ویژگی را نداشته است .

- Outpost Security Suite دارای بخش AntiSpam برای مقابله با هرزنامه های مزاحم و ناخواسته است در صورتی که نرم افزار Outpost Firewall این ویژگی را نداشته است .

Outpost Security Suite Pro 2007 را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 5.0.1233.7711.616 را با حجم حدود 34 مگابایت

دانلود کنید نسخه ی 5.0.1233.7711.616 منحصر سیستم های 64 بیتی را با حجم حدود 36 مگابایت

نظرات 2 + ارسال نظر
امیرحسین یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:37 ق.ظ http://cariran.blogsky.com

سلام..نرم افزار های جامع و خوبی قرار دادی .. من یه درخواست داشتم ، نیاز به کرک نرم افزار Magix Music Maker e-version 11 دارم و تا حالا هر چقدر تلاش کردم نتونستم پیدا کنم و یا هرچی پیدا کردم کار نمی کنه .. ممنون می شم اگه تونستی تو این کار به من کمک کنی .. موفق باشی..!!

سلام
چشم در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد

داناج دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ق.ظ http://danaj.ir

اینترنت ADSL -256 ماهیانه ۱۰۰۰۰ تومان
جهت تبادل لینک سری به سایت بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد