امکان ارسال پیام کوتاه (اس ام اس) مجانی از طریق اینترنت ؟!

از آنجایی که خیلی ها دنبال یه سایت برای ارسال اس ام اس می گردند . امروز قصد داریم تا به معرفی یک سایت بسیار قوی در این زمینه بپردازیم .

اما امروز قصد داریم تا برای اولین بار در وبلاگ راز و رمز کامپیوتر ، به معرفی یک سایت کاملا خارجی بپردازیم که امکان ارسال اس ام اس رو نه تنها به ایران ، بلکه به حدود 190 کشور جهان فراهم می کنه !

 

از مزیت های بزرگی که این سایت داره و میشه گفت اونو از دیگر سایتهای مشابه خارجی و ایرانی جدا کرده میشه به موارد زیر اشاره کرد :

  • ارسال اس ام اس از طرف گوشی خودتان !
  • اس ام اس هایی بدون تبلیغات
  • ارسال اس ام اس به سراسر جهان
  • امکان ارسال پیام کوتاه در زمان و تاریخ مشخص
  • امکان ارسال اس ام اس های طولانی
  • اطلاع از وضعیت پیامهای ارسال شده یا Delivery Report
  • امکان اضافه کردن دفترچه تلفن
  • امکان ارسال پیام گروهی
  • امکان کسب اعتبار از طریق ارسال دعوت نامه برای دوستان خود
  • مدیریت پیامهای ارسال شده
  • امکان ارسال پیام کوتاه از طرف نام خود یا ….

برای اطلاع از توضیحات بیشتر و معرفی سایت ادامه مطلب را دنبال کنید …


حال به شرح هر یک از موارد فوق می پردازیم :


ارسال اس ام اس از طرف گوشی خودتان ! :

اگر تا به حال از طریق اینترنت اقدام به ارسال پیام کوتاه کرده باشید ، حتما دیده اید که اس ام اس های ارسالی شما از طرف شماره ای شبیه 30007985 و یا گزینه های مشابه ارسال میشه که شماره شرکتی است که از خدمات پیام کوتاه استفاده می کنید .

و همیشه SMSهای شما از طرف آن شرکت ارسال می شود .

این موضوع چند عیب اساسی دارد و البته یک مزیت !

مزیتش اینه که شماره موبایل شما مخفی می مونه و می تونید اس ام اس های ناشناس ارسال کنید ….ولی از آنجایی که خیلی ها جنبه این کار رو ندارند و اقدام به ایجاد مزاحمت برای دیگران از این طریق نمودند ، تمامی سایتهای ایرانی در حالت اس ام اس های رایگان شماره شما را نیز نمایش می دهند . پس اگه دنبال سایتی ایرانی هستید که بتونید باهاش اس ام اس های مخفی و بدون تبلیغات و البته رایگان بفرستید باید بگم که چنین چیزی وجود نداره ! چند سایت خارجی نیز این امکان را داشتند ولی مخابرات ایران اس ام اس های ارسالی اونا رو مسدود کرده ….

اما اگر واقعا تو فکرتون این باشه که فقط برای این از اینترنت پیام کوتاه ارسال می کنید که هزینه ارسال پیام کوتاه موبایل رو ندید و یا اینکه چون تایپ با صفحه کلید برای ارسال اس ام اس ، خیلی راحت تره … از اینگونه سایتها استفاده می کنید ، سایتی که قصد معرفی آن را داریم این آرزوی شما را برآورده می سازد .

به نظر من ارسال اس ام اس های مخفی تنها مزیتش همینه که بخواهید کسی رو اذیت کنید همین ! شما فایده دیگری هم براش می شناسین ؟

برای من که ارسال اس ام اس های ناشناس اصلا جالب نیست … چون همیشه می بایست قسمتی از پیامم رو به معرفی خودم اختصاص بدم ….فرض کنید ، قصد دارید به دوستتان مطلبی را یادآوری کنید مطمئنا می بایست در اول یا اخر SMS خود نام خود را نیز ببرید که شخص متوجه شود SMS را شما برای وی فرستادید .

(البته با استفاده از یکی دیگر از امکانات این سایت قادرید تا پیامهای کوتاه خود را به جای اینکه از طرف شماره خود بفرستید از طرف نام خود یا فرد دیگری بفرستید که در ادامه به توضیح آن می پردازیم ….)

اما سایتی که قصد معرفی آن را داریم به شیوه ای باور نکردنی ، اس ام اس را از طرف گوشی شما ارسال می کند …..

دقیقا مثل اینکه شما با گوشی خودتان اقدام به ارسال SMS کرده اید …. طرف مقابل شماره ارسال کننده را شماره موبایل شما خواهد دید …. نه 30000 و غیره ….

این موضوع برای من خیلی جالب بود … مزیت دیگر این سایت اینه چون اس ام اس رو از طرف گوشی شما ارسال می کنه اگر طرف به اس ام اس شما جواب بدهد جواب آن به دستان خواهد رسید در صورتی که در دیگر سیستمها به دلیل استفاده از شماره های شرکتهای ارسال اس ام اس ، پیام در صورت جواب داده شدن به دست شما نمی رسه !

حالا خودتون بگید ارسال اس ام اس مخفی بهتره یا ارسال اس ام اس از طرف گوشی شما ؟

اس ام اس هایی بدون تبلیغات :

مزیت دوم و بسیارعالی این سایت ، ارسال sms هایی بدون تبلیغات است …. که مطمئنا میتونه جالب باشه . شما خودتون سایتی رو سراغ دارید که بدون هیچ تبلیغی بتونید اس ام اس رابگان باهاش بزنید ؟ مطمئنا نه !

اما این سایت پیام های شما را بدون تبلیغات ارسال می کند !

البته در حالت عادی SMS های ارسالی حاوی تبلیغات است که شما میتوانید با انتخاب گزینه ای تبلیغات را حدف کنید . این کار Credit بیشتری را مصرق خواهد کرد .


ارسال اس ام اس به سراسر جهان :

مزیت دیگر این سایت امکان ارسال اس ام اس به حدود 190 کشور جهان است … (دقیقا برعکس اکثر سایتهای ایرانی که تنها امکان ارسال پیام کوتاه رو فقط برای ایران دارند) .

امکان ارسال اس ام اس های طولانی :

عیب بزرگ دیگری که اکثر سایتهای اس ام اس ایرانی دارند اینه که شما فقط می توانید اس ام اس هایی با کاراکترهای ازپیش تعریف شده بفرستید . و اگر اس ام اس شما بیشتر از از آن تعداد بشود تنها تا همان محدودیت کاراکتر ارسال خواهد شد و شما مجبورید تا بقیه پیام خود را مجددا برای شخص ارسال کنید . در حالی که در این سایت اگر پیامهای شما بیشتر از کاراکترهای تعریف شده بشود ، اس ام اس شما به طور اتوماتیک به چند قسمت قسمت می شود … (دقیقا همانند اس ام اس های طولانی که با موبایل ارسال می کنید)
اطلاع از وضعیت پیامهای ارسال شده یا Delivery Report:

یکی دیگر امکانات جالبی که این سایت به شما ارائه می دهد ، امکان اطلاع از وضعیت پیام (Delivery Report) می باشد . توجه داشته باشید که پیامی که در همه سایتها مبنی بر ارسال موفقیت آمیز پیام شما ، پس از ارسال به نمایش در می آید به معنای Delivery Report نمی باشد بلکه آن پیغام تنها شما را از ارسال موفقیت آمیز پیام به سرور سایت مطلع می کند ، نه گزارش پیام رسیده به شخص .

به خاطر همین موضوع است که مثلا شما در سایتی اقدام به ارسال sms می کنید و سایت نیز به شما پیغام می دهد که پیام شما ارسال شده است در حالی که به دلیل بروز مشکلاتی ،هیچ وقت آن پیام به دست دوستتان نمی رسد ! (مشکلی که حتما به آن برخورد کرده اید) . همچنین اگر پیام شما با موفقیت ارسال شود ولی مثلا مشترک مورد نظر در دسترس نباشد و یا گوشی فرد خاموش باشد . تنها هنگامی که فرد اس ام اس را مشاهده کند به شما اطلاع می دهد که پیام شما به دست وی رسیده است . تا کنون من تنها در یک سایت ایرانی دیده بودم که Delivery Report خودشو فعال کرده بود .


امکان اضافه کردن دفترچه تلفن

با استفاده از این قابلیت قادرید تا شماره دوستان و آشنایان خود را وارد کرده تا هنگام ارسال SMS برای آنها نیازی به حفظ شماره موبایل و تایپ شماره های آنها نداشته باشید . البته این بخش در اکثر سایتهای ایرانی و خارحی ارائه دهنده SMS نیز وجود دارد .


امکان کسب اعتبار از طریق ارسال دعوت نامه برای دوستان خود :

حتما برای شما نیز این سوال پیش آمده که چه مقدار پیام کوتاه می توان با این سایت ارسال کرد . شما پس از ثبت نام قادر به ارسال تعداد محدودی پیام کوتاه می باشید اما نگران نباشید ، شما می توانید با ارسال دعوت نامه برای دوستانتان برای خود اعتبار کسب کنید . پس زیاد نگران نباشید … خدا بزرگه ….

امکان ارسال پیام کوتاه در زمان و تاریخ مشخص :

یکی دیگر از مزیتهای جالب این سایت اینه که شما می تونید یک پیام را هم اکنون ارسال کنید ولی در زمان و تاریخی مشخص به دست دوستتان برسد !

مثلا فرض کنید می خواهید به مناسبت جشن تولد دوستتان ، یک پیام کوتاه برای وی ارسال کنید تا در هنگام جشن تولد ، مشاهده کند …..مطمئنا وقتی در کنار دوستتان نشسته اید و موبایلی نیر در دستتان نیست و دوستتان SMS شما را دریافت می کند ، تعجب خواهد کرد ….

همچنین می توانید پیامی را برای نیمه های شب برای دوستتان ارسال کنید تا وی را از خواب بیدار کنید ! در حالی که همان موقع شما در خواب هستید !

و هزاران فکر خفن دیگه که خودتون بهتر می دونید … (دو نقطه دی)


امکان ارسال پیام گروهی :

یکی دیگر از قابلیتهای جالب این سایت امکان ارسال یک پیام برای تعداد زیادی از دوستانتان است ، مطمئنا این بخش هنگام ارسال پیامهای تبریک (مثل سال نو) به دردتون می خوره .

مدیریت پیامهای ارسال شده :

همچنین در بخش دیگری که در سایت وجود دارد ، SMS هایی که قبلا ارسال کرده ای آرشیو شده اند که قادرید اولا در این قسمت از وضعیت ارسال پیام آن مطلع شده و آن را از لیست اس ام اس های ارسال شده خود پاک کنید .

البته این بخش هر 10 روز یکبار به صورت اتوماتیک توسط سایت پاک می شود

اگر می خواهید نمونه ای از پیامهای کوتاه خود را داشته باشید ، هنگام ارسال پیام ، با انتخاب گزینه Copy ، یک کپی از پیامی که ارسال کردید به ایمیل شما ارسال می شود .

امکان ارسال پیام کوتاه از طرف نام خود یا …. :

یکی دیگر از امکانات بسیار جالب این سایت ، امکان ارسال پیامهای کوتاه از طرف نام خود یا هر نام دیگری که شما تعیین می کنید به مخاطب است .

بگذارید بیشتر توضیح دهم .

به طور مثال فرض کنید ، در هنگام ارسال تعیین می کنید که پیام کوتاه از طرف نامshekoohi.blogsky هر نام دیگری که مد نظر دارید ، ارسال شود .

پس از اینکه پیام را ارسال کردید و فرد پیام را مشاهده نماید ، به جای مشاهده شماره ارسال کننده ، نامی را که شما تعیین کرده بودید را خواهد دید !  و هیچ شماره ای را پیدا نخواهد کرد …جالب اینجاست که اینگونه SMS ها حتی قابل پاسخگویی توسط مخاطب نیست و در صورت Replay کردن فرد با پیغام خطا مواجه می شود ! (چون شماره ای برای ارسال وجود نداره که بخواد به اون ارسال بشه )

حتی کسانی که دنبال ارسال پیامهای کوتاه کاملا مخفی هستند می تونند با استفاده از قابلیت یک پیام واقعا مخفی ارسال کنند …

حتی می تونید مثلا نام ارسال کننده رو Amoo بزنید …. به طور حتم فرد مخاطب فکر می کند این پیام را عمویش برای وی ارسال کرده …. ویا هزاران فکر خفن دیگه !

با توضیحات ارائه داده اگه شما نیز قصد داربد تا از امکانات فوق العاده این سایت برای ارسال پیامهای کوتاه خود استفاده کنید برای ثبت نام مراحل زیر را طی کنید :

برای شروع ثبت نام ابتدا به این صفحه مراجعه کنید

 

پس از انتخاب کشور ایران و درج شماره تلفن همراه خود (البته بدون صفر اول اون) به پر کردن بقیه گزینه ها بپردازید .

دقت داشته باشید پرکردن همگی کادرهای ذکر شده الزامی است و همچنین آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را به طور صحیح وارد کنید . زیرا لینک و کد فعال سازی به ترتیب به ایمیل و شماره همراهتان ارسال خواهد شد . در آخر می بایست حتما گزینه I agree with the General Conditions را انتخاب کرده یا به اصطلاح تیک بزنید .

اگر فرم را به صورت صحیح پر کرده باشید ، یک ایمیل حاوی یک لینک فعال سازی حساب کاربری شما برایتان ارسال می شود ، کافی است بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید ، سپس وارد صفحه ای خواهید شد که پس از تایید آن یک شماره فعال سازی برای تلفن همراهتان ارسال می گردد ، کافی است آن را در کادر موردنظر درج کنید

 

ورود به صفحه ثبت نام

 منبع:راز و رمز کامپیوتر

  در پایان از آنجایی که زحمات فراوانی را برای تهیه این مطلب متحمل شدم ، خواهشمند است از کپی برداری این مطلب در وبلاگ و وب سایت خود بپرهیزید و تنها لینک این مطلب را در وبلاگ یا سایت خود درج کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدیه یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:08 ق.ظ http://www.yassermc.blogfa.com/

سلام
وب خوب و آموزنده اید دارید موفق باشید
به ما هم سری بزنید

لیلا پنج‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:15 ب.ظ

من توی این سایت ثبت نام کردم ولی بهم گفت که فقط از ساعت ۶ تا ۷ بعد از ظهر می تونم اس ام بفرستم!
یعنی همیشه همینطوره که فقط توی یه ساعت مشخصی می شه اس ام اس فرستاد یا نه ؟

با سلام
از اینکه به وبلاگ ما سر زدید ممنون
اما در مورد سوالتون باید بگم که در روز بین همین ساعت هایی که گفتین میشه اس ام اس فرستاد البته شما با آوردن زیر مجموعه می تونید این محدودیت رو از بین ببرید
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد