۱۱۰ میلیون دلار ضرر!!!

تا به حال چند بار از دکمه “I’m feeling Lucky” برای جست و جوی نتایج در موتور جست و جوی گوگل، استفاده کرده اید. این دکمه همان طور که خیلی از شما از عزیزان می دانید کارش این است که وقتی یک عبارتی را جست و جو می کنید با استفاده از این دکمه خود به خود شما به اولین نتیجه جست و جو هدایت می شوید که چند میلینیوم ثانیه شما به جلو می افتید ولی برای گوگل آیا تنها همین اتفاق کوچیک می افتد؟


نه! وقتی شما خود به خود به صفحه اولین نتیجه بروید دیگر گوگل نمی تواند تبلیغات خود را به شما نشان بدهد که این کار ضرر 110 میلیون دلاری را برای گوگل در هر سال به بار می آورد. (Marissa Mayer و Rapt’s Tom Chavez گفتند!) این ضرر تنها به وسیله 1% از کل جست و جو هایی است که توسط گوگل انجام می گیرد یعنی در جهان تنها 1% از کلید “I’m feeling Lucky” استفاده می کنند. البته برای گوگل همون طور که اعلام شده این پولا چیزی نیست ولی 1 میلیون دلارم خودش پولیه! و با وجود اینکه مردم به وجود این دکمه عادت کردند سخته اونو حذف کرد

نظرات 1 + ارسال نظر
شرکت نرم افزاری Big Robo سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:23 ق.ظ http://blog.bigrobo.com/

دوست عزیز سلام

به علت علاقه اکثر وبلاگ نویسان تخصصی ، به راه اندازی وبلاگی با نام اختصاصی خود و بدون اجبار در داشتن نام دامنه هایی مانند blogfa , persianblog و غیره ، همچنین داشتن ایمیل با پسوند سایت اختصاصی خود، شرکت Big Robo سرویس جدید" سایت در قالب وبلاگ " را ارائه نموده است.
برای دریافت اطلاعات کاملتر و تصمیم گیری بهتر به لینک زیر مراجعه نمائید:
http://blog.bigrobo.com
و یا با شماره تلفن 77510844 (021 ) تماس بگیرید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد