100 Incredibles Wallpapers Games

100 Incredibles Wallpapers Games


Selection of 100 incredible wallpapers games. Enjoy

نظرات 2 + ارسال نظر
مهناز یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:13 ب.ظ http://www.ziggy.blogsky.com/

سلام ..خوبی ؟
عیدت مبارک همسایه ...می بینم قالبتم عوض کردی ..به سلاتی
برای تبریک اومده بودم ...
راستی این وال پیپر هایی که گذاشتی دانلود می خواهد ؟..مگه عکس نیست ؟؟...

سعید دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:34 ب.ظ

سلام حسن عزیز
امیدوارم خوب باشید...
وبلاگ بسیییییار پرباری دارید... و مطالب جالب و البته با سابقه ای طولانی (اینجور که من میبینم از سال ۸۳!) واقعا جای تبریک داره...
ایشالله همیشه موفق باشید.
زیاد نمیخوام وقتتون رو بگیرم... راستش من به امید خدا به زوی وبسایتی خواهم داشت (در مرحله طراحی نهاییه) که قسمتهای مختلفی داره... میخواستم ازتون بپرسم ایا شما تمایل به همکاری توی این وبسایت رو دارید؟؟ که از مقالات کامپیوتری و مطالب آموزشی شما استفاده کنیم؟
قطعا باعث افتخار من خواهد بود که با شخص آگاه و باسابقه ای مثل شما همکاری داشته باشم....
لطفا از طریق ایمیل من رو از تصمیمتون باخبر کنید.
متشکرم
شاد و ثروتمند و قدرتمند باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد