برای کامپیوترتان یک قفل شفاف دست‌و‌پا کنید

 

این تصویر مانند یک دسکتاپ معمولی به نظر می‌رسد اما در واقع یک صفحه‌ی Lock (قفل) شده ویندوز را نشان می‌دهد.

clear_lock 
می‌دانید که قبل از این که برای مدت‌ کوتاهی کامپیوترتان را ترک کنید و برای این که دیگران نتوانند به آن دسترسی پیدا کنند می‌توانید به راحتی و با فشردن کلیدهای (Windows+L+L) ویندوزتان را Lock کنید.
اما اگر شما در حال اجرای برنامه‌ای باشید که بخواهید دیگران هم‌چنان بتوانند آن را ببینند و در عین حال از آن طرف شما خیالتان از بابت دسترسی این افراد به اطلاعات و قسمت‌های دیگر ویندوزتان راحت باشد چه می‌توانید بکنید؟
تصور کنید که کارتونی را برای تعدادی از کودکان فامیل به نمایش گذاشته‌اید ولی دوست ندارید آن‌ها به فایل‌هایتان ور بروند و آن‌ها را دستکاری کنند این جاست که نرم‌افزار مجانی ClearLock به کمک شما می‌آید.

این نرم افزار کم حجم در عین این که کامپیوتر شما را قفل می‌کند اما لایه‌ای شفاف بر روی آن اضافه می‌کند به این صورت که افراد دیگر می‌توانند فیلم، پرزنتیشن یا نرم‌افزار دیگری که بر روی آن قابل اجراست را مشاهده کنند بدون این که به کامپیوترتان دسترسی داشته باشند مگر این که خودتان پسورد مربوطه را به آن‌ها بدهید.

برای شروع کافی است ClearLock را اجرا کنید و رمز دلخواه خود را به آن بدهید پس از اجرا جند ثانیه بعد قسمت رمز نیز ناپدید خواهد شد و شما کامپیوتر قفل شده‌ی شفافی خواهید داشت.

[+ دانلود نرم‌افزار کوچک ClearLock با حجم تنها 1 مگابایت]

نظرات 1 + ارسال نظر
rondom جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ق.ظ http://www.rondom.blogfa.com

slm dada web to ham khoobe komak mikham mikoni behem

دوست عزیز سلام
سال نو شما مبارک
متاسفانه وقتش رو ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد