رپورتاژ آگهی : چگونه بک آپ وب سایت خود در گوگل درایو

اخیرا پارس پک ، امکان جدیدی را به خدمات هاست ابری خودش اضافه کرده است. به این ترتیب که مدیر وب سایت می تواند با ورود به پنل میزبانی ابری ، نسخه مورد نظر از پشتیبان سایت را انتخاب و به اکانت گوگل درایو ( google drive ) خود انتقال دهد. در میزبانی ابری هر روز از اکانت هاست نسخه پشتیبان تهیه می شود و البته مدیر وب سایت نیز جداگانه می تواند در زمان لازم از اطلاعات هاست خود بک آپ بگیرد. برای آشنایی بیشتر با این سرویس سودمند با ما همراه شوید

با انتقال بک آپ وب سایت به گوگل درایو خیالتان همیشه راحت خواهد بود. همچنین اگر گوگل درایو را در کامپیوتر شخصی خود نصب کرده باشید ، یک نسخه از اطلاعات وب سایت را همیشه بر روی کامپیوتر خود خواهید داشت که در مواقع اضطراری می توان از آن استفاده کرد. ضمن اینکه  استفاده از ftp برای مدیران هاست مشکلاتی را بوجود می آورد که در این روند هیچ نیازی به رد و بدل کردن کلمه عبور و یا استفاده از اطلاعاتی که از آن سر در نمی آورید نخواهد بود و همه چیز بصورت خودکار انجام می گیرد.

وبلاگ نویسی رایگان
کسانی که می خواهند برای اولین بار وبلاگ نویسی را آغاز کنند هم می توانند از قسمت هاست رایگان استفاده کنند. علاوه بر اینکه تبلیغاتی بصورت ناخواسته در وبسایت شما نمایش داده نمی شود ، می توانید انواع و اقسام اسکریپت های php را بر روی آن نصب کنید و درست مثل یک اکانت هاست کامل برای شما کار می کند. ضمن اینکه از ابزار نصب خودکار اسکریپت نیز می توانید یک جوملا یا وردپرس برای خودتون نصب کنید. برای اطلاع از سایر امکانات هاست ابری می توانید از این لینک استفاده کنید.

وردپرس محبوبترین سیستم مدیریت محتوی است و از سایت وردپرس فارسی می توانید بسادگی یک قالب زیبا  انتخاب و بر روی وب سایتتون نصب کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
site01 چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:47 ب.ظ http://www.site01.org1.ir

60603205آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.org1.ir

طراحی فروشگاه اینترنتی یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 04:04 ب.ظ http://web01.ir

فوق العاده بود.
خیلی متشکرم.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد